Meest gestelde vragen

Meest gestelde vragen


  1. Wat zijn jullie openingstijden?
    Spido is dagelijks telefonisch te bereiken van 09.00 uur tot 17.00 uur
    Onze kassa's zijn dagelijks geopend van 9.00 uur tot 17.00 uur
    Wij streven ernaar mails binnen 12 uur te beantwoorden.
    1e kerstdag en nieuwjaarsdag zijn wij gesloten.
  2. Wat zijn jullie adresgegevens en kunnen wij daar ook parkeren?
    Spido is gevestigd op het Willemsplein 85, 3016 DR  ROTTERDAM
    Op het Willemsplein zit de Erasmus parkeergarage waar u uw auto tegen betaling kunt parkeren.
  3. Zijn jullie schepen rolstoelvriendelijk?
    Al onze moderne schepen zijn rolstoelvriendelijk.
    Aan boord van onze schepen zijn invalidentoiletten aan boord.
    Ook is het mogelijk om zich te verplaatsen naar het buitendek.
  4. Zijn huisdieren toegestaan aan boord van Spido?
    Huisdieren zijn toegestaan op de Rotterdam havenrondvaart van 75 minuten, mits aangelijnd.
    Op langere rondvaarten zijn huisdieren niet toegestaan.
  5. Voor welke rondvaart is de Rotterdampas geldig?
    De Rotterdampas is eenmalig gratis voor de Rotterdam havenrondvaart 75 minuten.
    Of in de maanden juli & augustus op de Zomeravondtour
    Reserveren is niet nodig/mogelijk.
    U kunt uw Rotterdampas laten chippen aan de kassa van Spido in ruil voor entreebewijzen.
  6. Kunnen wij alleen online entreebewijzen kopen?
    Voor uw gemak kunt u online uw entreebewijzen voor de Spido rondvaarten kopen.
    Uiteraard kunt u ook bij ons kantoor uw entreebewijzen kopen. Wij accepteren contant geld, pin of creditcard.
    Op dit moment is het (nog) niet mogelijk om combinatiekaarten met onze collega partners online te kopen.
  7. In welke talen is de audio explicatie aan boord?
    Aan boord werken wij met DVD explicatie systemen. Deze zijn in het Nederlands, Engels, Duits en Frans.
  8. Catering mogelijkheden aan boord van Spido?
    Ieder schip beschikt over een bar waar u drankjes, belegde broodjes en zoetigheden kan verkrijgen.
    Voor groepen vanaf 20 personen is het mogelijk om een Maritieme Lunchtas te bestellen.
    Voor groepen vanaf 20 personen is het mogelijk om koffie/thee met appelgebak te reserveren.
    Het is niet toegestaan eigen catering te nuttigen.
  9. Zijn jullie schepen overdekt?
    Spido beschikt over een moderne vloot waar u binnen en buiten kunt genieten van een rondvaart.
  10. Reserveren voor een rondvaart?
    De schepen van Spido beschikken over een grote capaciteit.
    Reserveren voor de rondvaart van 75 minuten is daarom voor groepen onder de 20 personen niet noodzakelijk/mogelijk.
    Voor de dagtochten kunt u online uw entreebewijzen kopen of reserveren.
  11. Kunnen wij op een andere locatie afgezet worden?
    Het is niet mogelijk om tijdens een reguliere rondvaart ergens anders dan bijhet Willemsplein af te meren.
  12. Wat zijn de afvaarttijden voor de havenrondvaarten?
    Wij varen dagelijks een Rotterdam havenrondvaart 75 minuten.
    Voor deze rondvaart is het niet mogelijk/noodzakelijk om te reserveren onder de 20 personen.
    U kunt uw kaartjes voor deze rondvaart online kopen of aan het loket op het Willemsplein 85.
  13. Waar kan ik een klacht indienen?
    Spido heeft gastvrijheid hoog in het vaandel staan maar waar mensen werken worden er ook fouten gemaakt.
    U kunt uw klacht mailen naar spido@spido.nl of per post naar:
    Spido, Willemsplein 85, 3016 DR ROTTERDAM



En volg ons op:

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief