Veelgestelde vragen
Boek zelf uw tijdslot om naar een ander tijdslot. Volg deze stappen om uw ticket om te boeken:
Volg deze stappen om uw ticket om te boeken:
1. Ga naar de pagina van de geboekte vaartocht.
2. Klik op de knop ‘bekijk tickets’.
3. Klik op de icoon met een oranje agenda (icoon naast het kruis).
4. Vul het bestelnummer en het e-mailadres in om de bestelling te bekijken en te wijzigen.
Ja, dat is mogelijk. Als u online een ticket via Spido.nl heeft gekocht, kunt u uw ticket eenmalig kosteloos omboeken.
Volg deze stappen om uw ticket om te boeken:
1. Ga naar de pagina van de geboekte vaartocht.
2. Klik op de knop ‘bekijk tickets’.
3. Klik op de icoon met een oranje agenda (icoon naast het kruis).
4. Vul het bestelnummer en het e-mailadres in om de bestelling te bekijken en te wijzigen.
Tickets via Get your Guide of Tiqets gekocht kunnen niet via de website omgeboekt/gewijzigd worden.
Omboeken is mogelijk tot 5 minuten voor de rondvaart vertrekt.
Het seniorentarief geldt voor personen van 65 jaar en ouder.
Wij geven 10% korting per persoon.
Tijdens de Havenrondvaart van 75 minuten werken wij met een audio explicatie systeem aan boord. Deze is hoorbaar in het Nederlands, Engels, Duits en Frans. Op papier is de explicatie eveneens beschikbaar in het Japans, Chinees, Spaans en Italiaans.
Bij de Uitgebreide Havenrondvaart is de audio explicatie hoorbaar in het Nederlands, Engels en Duits.
Tijdens de dag- en thematochten geeft de kapitein toelichting in het Nederlands. Er is geen audio explicatie aan boord.
Ja, dat kan. Als u online een entreebewijs via Spido.nl heeft gekocht kunt u uw entreebewijs retourneren. Doe een verzoek hiertoe telefonisch op 010-275 99 99. U ontvangt uw aankoopbedrag retour (exclusief boekingskosten) Afvaarttijden kunnen wij kosteloos voor u wijzigen.
Entreebewijzen bijvoorbeeld Dagtochten of Thematocht tickets kunnen 8 werkdagen voor afvaart geannuleerd worden. U ontvangt uw aankoopbedrag retour (exclusief boekingskosten)
Tickets via andere kanalen gekocht kunnen niet door Spido geretourneerd worden.
Iets verloren tijdens uw bezoek aan Spido? Wat vervelend, u kunt ons tijdens kantooruren telefonisch bereiken op 010-2759999
Heeft u iets gevonden bij Spido? Geef het direct door aan boord of aan de kassa.
Wij varen dagelijks de Rotterdam havenrondvaart 75 minuten.
Zowel aan boord als aan de kassa kunt u alleen met pin/ creditcard betalen.
Het is niet mogelijk om tijdens een (reguliere) rondvaart ergens anders dan bij het Willemsplein af te meren. Bij gelegenheden waarbij u een compleet schip afhuurt zijn er uiteraard wel mogelijkheden om ergens anders af te meren. Neem hiervoor contact op met de afdeling Events op telefoonnummer 010-2759989.
Aan boord is het mogelijk om versnaperingen te krijgen.
Eigen consumptie zijn niet toegestaan. U kunt alleen pinnen aan boord.
Wij adviseren u de tickets online te kopen om teleurstellingen aan de kassa te voorkomen.
Zowel de wederopbouw als de vernieuwingsdrang waarmee Rotterdammers hun stad vormgeven, maken Rotterdam tot een fascinerende plek om te bezoeken. De vele attracties, monumenten, de havens en de architectonische hoogtepunten maken telkens weer indruk. Deze dynamische stad moet je gezien hebben, vanaf de rivier en wandelend door de straten en boulevards, over de havenkades en in de parken.
Bent u nieuwsgierig naar wat u echt moet zien in Rotterdam? Ontdek hier must sees van de Maasstad.
De Rotterdampas is eenmalig gratis voor de Rotterdam havenrondvaart 75 minuten.
Of in de maanden juli & augustus korting op de Uitgebreide havenrondvaart.
Houders van Ooiervaarspas hebben eenmalig gratis toegang tot de Rotterdam Havenrondvaart 75 minuten.
Reserveren online is verplicht en u dient uw Rotterdam/Ooiervaarspas te scannen voor boarden aan de kassa.
Honden zijn toegestaan op de Rotterdam havenrondvaart van 75 minuten, mits aangelijnd.
Op langere rondvaarten zijn honden niet toegestaan.
Koninklijke Spido heeft gastvrijheid hoog in het vaandel staan. Waar mensen werken worden echter ook fouten gemaakt. U kunt een klacht mailen naar spido@spido.nl of per post naar: Koninklijke Spido, Willemsplein 85, 3016 DR ROTTERDAM.
Spido beschikt over een moderne vloot waar u binnen en buiten kunt genieten van een rondvaart.
Koninklijke Spido is dagelijks telefonisch te bereiken van 09.00 uur tot 17.00 uur
Wij streven ernaar mails binnen 12 uur te beantwoorden.
Nieuwjaarsdag zijn wij gesloten.
Al onze moderne rondvaart schepen zijn rolstoelvriendelijk (max 200 kg)
Aan boord van onze schepen bevinden zich invalidentoiletten.
Ook is het mogelijk om zich te verplaatsen naar het buitendek. Het skydeck is helaas niet bereikbaar voor rolstoelen.
De vloot van Koninklijke Spido
Spido vaart alleen met de beste en meest comfortabele schepen, want zo kunnen wij u de service en het comfort bieden die uw event verdiend.
Meer over onze vloot